babyweb.cz > BABYWEB 2021 > PR články > Nivea pomáhá rodinám
Nivea pomáhá rodinám
Díky své tradici a zejména kvalitě svých výrobků se značka NIVEA stala i na českém trhu, stejně jako jinde ve světě, naprosto přirozenou součástí domácností a skutečným členem rodiny. Ale není to jen péče o pokožku, kterou se NIVEA spojuje s rodinami, je to také její společenská odpovědnost, pocit sounáležitosti a podpora řady veřejně prospěšných a rodinných projektů.
Rodinné prostředí odráží stav společnosti a podpora těchto hodnot posiluje nejen jednotlivce a místní komunity, ale i společnost jako celek. Po celém světě se proto NIVEA zaměřuje na témata týkající se rodiny, aktivně podporuje rodinné projekty a v souladu se svou filozofií se tak snaží přispívat k vyšší kvalitě života.
V České republice se soustředí především na aktivní pomoc sociálně slabším rodinám, integraci dětí z různých sociálních skupin a nově také na podporu projektu Celé Česko čte dětem. „Poslání tohoto projektu odpovídá i našim hodnotám,“ říká Barbara Jelínková, marketingová manažerka NIVEA a pokračuje: „ostatně i proto jsme letos připravili první sérii originálních NIVEA pohádek s půvabnými ilustracemi, které budou k dispozici nejen na našich webových stránkách, ale i na akcích této společnosti.“
Předčítání má obrovský význam pro rozvoj emočního zdraví každého dítěte, zároveň rozvíjí jeho představivost, myšlení a čtenářskou gramotnost. „Proto také motto kampaně zní: Čteme dětem 20 minut denně, každý den!,“ říká Eva Katrušáková, zakladatelka celonárodní kampaně Celé Česko čte dětem a dodává: „Naší vzájemné spolupráce si velmi ceníme a za podporu patří značce NIVEA velké poděkování.“
NIVEA se v roce 2015 stala také hlavním partnerem charitativního projektu Obědy pro děti, jehož cílem je pomáhat dětem, jejichž rodiče si nemohou dovolit zaplatit obědy ve školních jídelnách. „Bohužel každé 10. dítě trpí hladem a vyčleněním z kolektivu,“ říká Ivana Tykač, ředitelka obecně prospěšné společnosti WOMEN FOR WOMEN, která projekt realizuje a pokračuje: „Pomoc potřebným dětem je poskytována přímo prostřednictvím základních škol na základě darovací smlouvy tak, aby se obědy dostaly opravdu k dětem, nezkomplikovalo to ještě více situaci rodičů a pomoc nemohla být zneužita.“
„NIVEA v roce 2015 poskytla finanční podporu, která představuje 24 000 jednotlivých obědů pro potřebné děti“, upřesňuje Barbara Jelínková. „ Dnes projekt Obědy pro děti pomáhá již 1835 dětem z takřka 400 základních škol po celé České republice. Na konci minulého školního roku se ukázalo, že dětem, které díky projektu obědvají, se v mnoha případech zlepšila školní docházka a v několika případech i školní prospěch. Pro děti samotné je nejdůležitější pocit, že mohou jít na oběd stejně jako jejich spolužáci a mohou tak být součástí dění, které děti ve školní jídelně denně zažívají. Samozřejmě je také důležité, že si děti osvojují stravovací návyky a mají více energie pro odpolední výuku. Proto je pro nás význam spolupráce se značkou NIVEA nedocenitelný a velmi si jí vážíme,“ říká Ivana Tykač.
NIVEA ovšem podporuje české rodiny s dětmi již několik let. Od roku 2002 realizuje vlastní projekt Medvídek NIVEA, díky kterému dostávají děti ve 200 mateřských školách po celé ČR zábavné vzdělávací materiály. Medvídek NIVEA nenásilnou formou a přirozenou hrou pomáhá s aktivní integrací dětí předškolního věku z různých sociálních skupin. U dětí rozvíjí kreativní myšlení, individuální nezávislost, přispívá k celkovému rozvoji osobnosti a pomáhá dětem získat kompetence nutné pro vstup na základní školu.
Více informací na: www.NIVEA.cz/rodina
Ekologická odpovědnost a lepší udržitelnost značky NIVEA
Značka NIVEA považuje za důležitou nejen společenskou odpovědnost, ale také odpovědnost ekologickou. Aktivní přístup proto směřuje i k ochraně životního prostředí, zaměřuje se na snižování spotřeby surovin a energie při výrobě kosmetiky a od roku 2015 využívá zcela nové, ekologicky šetrné obaly, aby tak snížila dopad na životní prostředí na minimum. Nové dózy jsou vyrobeny z PET (polyetylentereftalátu) a PP (polypropenu), které zanechávají až o 28 % menší CO2 stopu než sklo a jsou oproti předchozím obalům výrazně šetrnější k životnímu prostředí.